Amasra'dan Tadımlık Bu Kareler...


İşte geldim, cumartesi iş çıkışı aceleyle gittiğim Amasra'dan, bu akşam geri döndüm. Fotoğrafları henüz düzenlemedim ama bunları sizin için aradan çıkardım. Yol durumundan oteline, restaurantından kedisine kadar anlatacağım bir sürü şey var... Ama şimdi uyumalıyım... Öptüm... 


Aslında günün kombini sayılamaz pek ama ultra rahat kıyafetlerimle ben çok mutluydum. Ankara'ya dönüp de yeniden pantolon giymek ağır geldi =(


Hiçbir kapıyı ıskalamadım desem yeridir. 


Kale içi fotoğrafları henüz ayıklanmadı. Ayıkladıktan sonra sizinleler =)


Yorumlar

  1. Amazing post!!!!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy :) çok güzelsin canım benim :))

    YanıtlaSil
  3. Eyy! me encanta tu entrada y también tu blog.

    Te sigo desde ya!

    Un beso ^^

    YanıtlaSil
  4. Such gorgeous photos!! The ocean looks beautiful in the background! PS. I'd love it if you could visit my blog and follow me if you like it!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bence gezme kombını ultra rahgat olmalısıdr kı en guzelı olmus....kapılar ıskalanmamıs super ancak devamını beklıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu 10 günü atlatalım devamını hemen düzenliyorum =)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...