Bitti Biter...



ED: Rosense'in bu gül suyunu Londradabirtürkkızı ismiyle youtubeta videoları olan Su Hakgüden'in tarif ettiği fix plusı yapmak için almıştım, yaptım, kullandım, beğendim. Kalanını da sabah akşam tonik olarak yüzümü silerek bitirdim.Bence güzel bir gül suyu, tonik olarak tabiki çok başarılı değil ama cilde faydalı olduğunu da düşünmüyor değilim.

ED: Garnier esas bakım serisindeki bu üzüm özlü toniği de indirimde almıştım. normal ve karma ciltleri canlandırma, tazeleme ve yumuşatma vaadi var. Bence bunları yerine getiren bir ürün; ama aynı zamanda gözeneklerim sıkışsın derseniz almayın derim; çünkü o konuda bir etkisi yok.Başka bir tonik deniyim derken gene bunu indirimde bulup aldım yani kendisinden bir şikayetim yok, alırsam kullanırım; ama farklı bir tonik de denemek istiyorum aslında. P.S içinde alkol yok.

ED: Signal Sensitive Expert bizim evin demirbaşıdır, bittikçe alınır. Temizlemesi güzel, Kokusu güzel, ağızdan bıraktığı tat güzel ve bence en önemlisi ağzı yakmıyor en azından bizim evde kimsenin bu konuda bir şikayeti yok. Beyazlatıyor mu derseniz eğer bir ölçü de evet; ama bu biraz da kişisel diş rengiyle alakalı olduğu için reklamdaki gibi inci beyazı olmadık biz :( En enteresanı macunun fiyatı çok değişken, kimi yerde 15 liraya kadar çıkabiliyor kimi yerdeyse 10-11 lira oluyor.



G: Bird's Nest Watson bu maskeyi alıp da bir türlü yapamamıştım. Bir akşam hadi bi deneyim deyip açtım.   İçinden çıkan maskeyi yüzünüze koyuyorsunuz ve hortlak gibi dolaşıyorsunuz. İşin özü bu ama devamında hissettiğiniz his güzel. Canlandırıcı bi etkisi var bence. Bi kaç kere daha kullanmak lazım emin olmak için.

ED: Nivea Visage Arındırıcı Peeling bunu bir Nivea alışverişimizde gece, gündüz ve göz çevresi kremlerinin yanında hediye vermişlerdi siyah nokta bandıyla birlikte. Gerçekten ne işe yaradığını hiçbir zaman anlayamadım yüzde hiçbir peeling etkisi olmadı, boşuna bitsin diye kullandık. En son banyoda elimize, ayağımıza falan sürüyorduk, neyse ki bitti. Bir daha alır mıyım ? Hayır. Hediye verseler alır mıyım? Gene hayır. Normal ve karma ciltleri arındırma, canlandırma ve yumuşatma vaadi var :/

ED: Aveseena Olive Leaf Oat Dry face Mask Bu sample ürün mayıs Lila kutudan çıkmıştı. 1 maske 5 etki sloganına sahip. İçine soda, süt, salatalık püresi, portakal suyu gibi şeyler katarak maske haline getirilen bir toz aslında, katılan ürüne göre etkisi değişiyormuş; nemlendirme, arındırma gibi. Maske tarifiyle birlikte geliyor.İşin garip yanı ablamda feci derecede alerji yapmıştı, birkaç dakika içinde tüm yüzü kızardı ve kabardı. Hemen yıkayıp apar topar nöbetçi eczaneye gittik. 25 gr olan maske zaten 54 liraya satıldığı ve memnun kalmadığım için alacağımı sanmıyorum.




ED: Sesu Tüy Sarartıcı herkesin bildiği kol, yüz ve bacakta kullanılan bir ürün. İçinde karıştırma kabı, spatulası, kullanım klavuzu, ve iki ayrı ürünü vardı.Ben kollarımda kullanıyorum.Şimdi bu bitince Vivet olanı aldım onu da beğendim ve gramaj olarak bundan daha fazla olduğu için Sesu'yu indirimde bulamadığım zamanlarda Vivetle devam ederim ama ikisinin de performansı başarılı.



G: Nivea ürünleri hakkındaki fikirlerimi şurada yazmıştım. Bu göz altı kremi içinde aynı şeyi düşünüyorum. Para vermeye gerek yok bence.

G: La Roche Posay Toleriane testerlarım eczanemizde.com ve onlineeczanem.com sayesinde elime geçmişti. Bolca deneme şansım oldu. Nem sorunu yaşayan cildime oldukça iyi geldi. Hatta nemlendirme özelliği uzunca bir süre devam ediyor. Ayrıca ve bence çok önemli bir nokta da küçücük bir parça ürün tüm cildinize yetiyor. Sanırım yakın zamanda tam boyunu alırım.

ED: Bepanthen Krem ve Merhem benim makyaj çekmecemin demirbaşının da başıdır.Merhemini dudaklarıma, vücudumdaki yaralara, bazen tırnak diplerime sürerim.

ED: Bepanthen Kremini ise bir kapta Bepanthen ampulle karıştırarak yüz nemlendiricisi olarak sabah akşam kullanıyorum 2 yıldır ve memnunum. Tabi yazın gündüz dışarı çıkıcaksam güneş korumalı bir şey kullanıyorum ama pek hoşlanmıyorum onlar da yoğun oluyor, beyaz duruyor, yapış yapış falan :/

ED: Rosense'in bu nemlendiricisini de merak edip almıştık.Öyle aşırı bir gül kokusu yoktu, benim normal cilt tipimde de bir sıkıntı yaratmamıştı ama gene de kendisiyle Bepanthen Krem kadar anlaşamadığımız için bir daha almam.




Watsons H Bella serisi çilek ve tarçın kokulu body lotionını ben severek kullandım gene indirimde 3 al 2 ödeyken alıp gelmiştik ablamla.Kokusu güzel, nemlendirmesi güzel, pompalı olması rahattı.Yaz için ideal hafif bir yapısı var.Gene indirimde denk gelirse alır kullanırım ama haftasonu watsonsta normal fiyatının 15 lira olduğunu görünce almadım çünkü biz 3 ürünü 20-30 arası bir fiyata almıştık.

Watsons H Bella serisi çilek ve tarçın kokulu body polishi kokusuna dayanamayarak aldık.Olsa da olur olmasa da olur bir performansı var bana kalırsa.Kavanozda olmasına ayrı gıcık oldum gerçi, banyoda içine su falan kaçıyor genelde, dikkatli olmak lazım. Body shopın peelingleri gibi durulanınca vücutta yumuşacık bir his bırakmıyor ama hiç yumuşatmıyor da değil.Galiba başka serileri, başka markaları denerim bundan sonra.



G: Fruit Kicks Down Under Saç Kremi: Çok öncesinde almıştım şampuanıyla birlikte bir süre sonra saçım yağlanır gibi oldu bıraktım ama bence şampuanı ve kendisi gerçekten harika.  Şu an güçlendirici Nude kullanıyorum ama yakın zamanda bu şampuana ve saç kremine dönebilirim. Harika böğürtlen kokusu, yağlandırmayan yapısı ve saçı yumuşacık yapan özellikleri benim için yeterli =)

ED: Johnsons baby şampuan bunu sabah ve akşam yüzümü yıkamak için kullanıyorum.Kendisi yüzüme hiçbir zarar vermiyor ve gözlerimi de yakmıyor sağ olsun.Temizlemesinden memnunum, cildi aşırı kurutmuyor, devamlı kullandığım ve kullanacağım bir ürün.Direk makyaj temizlemek için hiç kullanmadım, nasıldır bilmiyorum; ama o kadar güçlü bir performansı olduğunu da sanmıyorum zaten hep makyajımı çıkardıktan sonra kullandım ben.

ED: Loreal Creme Casting amonyaksız saç boyasının içinden çıkan bu bakım kremine aşığım resmen :D :) Hiçbir bakım kremi saçı bu kadar yumuşatamaz, mümkün değil, o nasıl güzel bir üründür yarabbim ufacık bir miktar nasıl her saça yeter(ki saçım gerçekten gür ve uzundur) bu ürünün neden boyadan ayrı satılmadığını bir türlü anlayamıyorum.Loreal bunu piyasaya soksa bu sekmentteki birçok saç kremine nal toplatır bundan da eminim.Daha önce Lorealle ufak bir çalışma tecrübem olduğunda yetkililere bunu ayrıca satmaları gerektiğini söylemiştik; ama ''öyle bir düşüncemiz yok, sadece boya içinde hediye ediyoruz'' demişlerdi, bence boyayı sattırmanın yollarından biri de bu.

ED: Loreal Exxellence Creme serisindeki saç boyasının bakım kremiyle de diğeriyle olduğu gibi aşk yaşıyorum.Sağ olsun annem saçını boyadığında bunlar bana kalıyor, kendisi kullanmadığı için.Anne seni seviyorum :D




ED: Ann Yvette Pearl ayak bakım kremi yanılmıyorsam haziran vanilya kutudan tam boy olarak çıkmıştı.Kendisini düzenli olarak ayağıma sürdüm ki benim ayağımda çatlak ya da sertlik yoktur çünkü yazın bile çorapsız gezmem, açık ayakkabı falan hiç giyemem, en fazla ayda 3 kez giymişimdir bu yaz o da benim için rekor yani :D Neyse işin özü bu kremin nemlendirmesi benim için yetersizin de yetersiziydi. Bu ifadeyi normal bir marka için kullanmam ama dünyaya bu kremi insanlara satıyorlarsa işe yarar yapmaları gerekiyor.Zaten her bloggera set olarak tam boy ürünlerini deneme amaçlı gönderip reklam yaptırmaya başladıklarında biz pek işe yaramadığını düşünmüştük ki haksız da çıkmadık.Almam, kullanmam.

ED: Dear Body el-vücut kremi bu postta da bahsettiğim gibi geçen yaz ki İzmir tatilinde acil kremsizlikten birkaç tane almıştık. Nereden aldığımızı hiç hatırlamıyorum ama kokusunu ve nemlendirmesini seviyorum.Gerçi geçen gün bu kremin arkasını okurken A101 yazdığını gördüm, bir ara gidip bakmayı düşünüyorum varsa alırım :)




ED: Diesel Loverdose bu parfümün testerı elime galiba vanilyayağmurunun Calvin Klein Beauty alışverişi sayesinde ulaştı.Kullandığımda ilk başta tarzım olmayan sert bir koku olduğunu düşünmüştüm; ama sonra beğendim ve aldım.Şu sıralar kullanıyorum.Biterse alır mıyım bence hayır; çünkü tekrar fazla sert bir koku olduğunu düşünmeye başladım tipik terazi dengesizliği :/

ED: La Naturel mendil deodorant bu tester ürün de yanılmıyorsam haziran lila kutudan çıkmıştı sonra zaten üyeliğimi dondurdum ve hiç pişman olmadım; ama bu ay tam boy missha gönderdiğini duyunca içim biraz cız etse de lilanın kişiye özel yüz rengine göre gönderdiğini düşünmediğim için hala pişman değilim.Neyse ürüne gelirsek hiçbir şey anlamadım kendisinden.Tamamen doğalmış falan filan...Mendil deodorant ne ya :/ Bir kere hiç kokusu falan yok ne biliyim bi tuhaf bu ürün.Terlemeyi önlüyor mu ? Yok. Hani sağlıklı olanı zaten ter kokusunu önlemesidir diyorum ama onu da yapmıyor.Almam, elime testerda gelse kullanmam.



G: Yves Rocher lip glossu arkadaşımız Vanilya Yağmurundan yürütmüştük. Kendisinin beğenmediği bu ürünü bizde beğenmedik çünkü dudağınıza her daim toz şeker yapışmış gibi pütürlü bi ürün =(

G: Golden Rose Lip Gloss oldukça eski bu ürünlerin renkleri çok güzeldi ama kapakları kırılınca evden hiç çıkamadılar ve kullanımları da zorlaştı. Hijyenik olmadıklarını düşünüp attık. Biraz yapış yapışlardı. Ambalajları güzel olsa da kapakları çabuk kırılıyor.

G: Pastel Tekli Siyah Far: Son kullanım tarihini dolduralı çok olduğu için atıldı. Tek ve düz bir renkti. Direk siyah olduğu ve çok yoğun yapılı olduğu için günlük makyajda kullanmak pek mümkün olmadı. Kirpik diplerine güzel bir fırçayla çok az uygulayarak dumanlı bakışlar yaratılabilir.

G: Gabrini: Dudak kalemi de son kullanım tarihi sebebiyle çöpü boyladı. Güzel yumuşacık kalemdi.

G: Flormar: Neondu, pembeydi güzeldi =)

P.S : Bu post iki kişi tarafından hazırlanmıştır. G'ler ben, ED'ler benim tatlı kardeşim Elif Deniz.
Dönüyorum yavaş yavaş postlarıma.. Özledim sizleri...

Yorumlar

  1. O Golden Rose lip gloss'tan benimde vardı küçükken aynen kırılmıştı öyle kullanmıştım bir süre. Bitenler postu beni çocukluğuma döndürdü:D

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz detaylı ve emek isteyen bir post olmuş, Bepantene benimde vazgeçilmezimdir. Gülsuyunu ben arada kullanıyorum yararı olmasa da serinletici etkisi ve kokusu çok hoşuma gidiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bepantene her eve lazım =) stoklayıp kullanıyoruz resmen =)

      Sil
  3. Isparta'da okuduğum için Rosense ürünü gördüğümde sanki kendi malımmış gibi seviniyorum :). Bazen öğrenci indirimleri yapıyorlar almak istediğin olursa yardımcı olabilirim :). Gerçi kargo parasını düşününce aynı gelir herhalde... Yinede aklında olsun :).
    Postunuz çok güzel olmuş dolu dolu :).
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...