Kelimeler yetersiz kalıyor bazen...

Ne söylesem nereden başlasam bilmiyorum ama bi yerlerden başlamalıyım belki de. Size yazmadığım o kadar zaman boyunca yuvarlanıp gidiyordum hayatın içinde. Resmen savruluyordum. İşin kötüsü bi kör kuyuya yuvarlanır gibi hissediyordum. ilk başta denedim aslında çıkmayı ama öyle bir yerde çaresizlik hissetmeye başladım ki sadece yuvarlanışımı hissettim. Kendimi çaresizce bıraktım. Başa çıkamadım kalbimdeki ve beynimdeki benle...



Hep erteledim destek almayı. İnsanlarla konuşamadım. Zaten konuşmak o kadar zor ki benim için. Herkesi, her şeyi dinleyebilirim ama ben anlatamıyorum işte... İlk zararım bu sanırım kendime...

Başka zararım var mı bilmiyorum aslında ama var gibi...

Önce belimden çıktı acısı. Bir anda belimde ameliyata çeyrek kala bi fıtık çıktı ve onunla birlikte sırtımda ve belimde skolyoz diye tabir edilen eğrilik başlangıcı. Fizik tedavi falan derken bir ayı devirdikten sonra bi nefes kendimi psikiyatriste attım. Başka çarem kalmamıştı. Ağlamak öyle olağan olmuştu ki. Unutkanlık dediğimiz durum günlük hayatımı zorlar olmuştu ve mutsuzdum ölümüne, umutsuz ve yalnız... daha da kötüsü hırçındı içim. Bağırıp devirmek, durmadan koşmak istiyordum sadece... Yapamadım...

İki farklı doktorla, tek teşhis koyuldu. Şimdi ilaçlarımı kullanıyorum... Nefesimde bi sorun hala var. Bu hafta kontrole gidicem. Belki anlatmaya başlarım bile... bilmiyorum...

Öptüm...

Yorumlar

  1. Canım, Allah acil şifalar versin güzel yüreğine, beline, kalbine, ruhuna..Gizemcim, umarım bir an evvel sağlığına kavuşur, huzurlu ve mutlu günlerine dönersin..Güzel yüzün her zaman gülsün inşaallahh sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım =) inşallah hepimiz için güzel günler gelir =)

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun cnm. ne demişler derdini söylemeyen derman bulamazmış. mutlaka yakınında derdini anlatacak birileri vardır. paylaşarak hafifleyebilirsin.
    kendine iyi bak. sevgilerimle cnm.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok geçmiş olsun.. Yazını okurken düşündüm de kaç Gizem var acaba.. Neşene hayran olmuştum ama neler saklıymış o gülüşlerin arkasında. Şaşırmadım desem yalan ama yine de gülmenin sana ne kadar çok yakıştığını bil olur mu.. Olur da bir gün anlatmak istersen her zaman seve seve dinleyeceğimi biliyorsun..Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun bahar gözlü...

    YanıtlaSil
  6. işe yaramıştır umarım; çok acırım psikologlara verilen 300-300 paralara :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de ihtiyacın olmamıştır hiç ve bu nedenle böyle düşünüyorsundur. Umarım hiçbir zaman da ihtiyaın olmaz

      Sil
    2. pinti de olabilirim :S

      ne bileyim.. 'anlat yavrucum' diye 1 saat dinleyip(trink, gitti 300tl), ardından 'haftaya bir daha gel' mantığını almıyor benim ilkel kafa..

      öyle ya; iç hastalıkları profesörüne gidiyorsun mesela.. 1 defa 300-500tl baylıyorsun; ama derdine derman oluyor tek seferde.... bu öyle değil malum.. hem 40 defa gitmen ve her seferinde sil baştan o parayı bayılman gerekiyor; hem de muhattabın şayet 4yıllık psikoloji mezunu biriyse(psikiyatr, yani doktor değilse yani).... bilemoooorum.. zorluyorum; ama almıyor dunkof kafam :S

      yok yok tamam, vazgeçtim; pintiyim ben.. kabul :/

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...