Ne okudum - Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku - İlhami Algör

Sanırım asla vazgeçmeyeceğim tek alışkanlığım kitap okumak...

Öyle büyük laflar edemem bu konuda ama seviyorum... 

Gözüm gördüğü, aklım benimle olduğu sürece de buna devam edeceğime eminim.

Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku romanını önceden duymamıştım. Ben de bir çoğumuz gibi filmi çekilince haberdar oldum ve filme gitmeden önce kitabını okumak istedim...

İlhami Algör tarafından yazılan kitapta ilk kitabını yazmaya çalışan bir adamın aklından geçenlere ve iç sesine şahit oluyoruz...

Aşık olduğu kadına kendini kanıtlama çabaları, aşk, hayat ve ilişkiler konusundaki kafa karışıklıkları her satırda...

"Fakat Müzeyyen, bu derin bir tutku," dedim. Tırsmaya başlamıştım. Haklı olabilirdi.
"Evet, biraz sapık ve tek taraflı bir tutku," dedi, arkasını dönüp gitti.

Sanırım bu kısım, en dikkat çeken kısımdı...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...