Size de merhaba felaket habercileri... benim başlangıç saydığım sizin kabusunuz mu gerçekten?

Bugün çok konuşasım var belli ki... 
O yüzden yazdıkça yazıyım da biraz hızım kesilsin ;)

Bu yazıyı yazabilmek için önce Coffeeplaylist adresinden mochayı seçtim kendime, kahvemi aldım, müziğim kulağımda...

Dünden beri her yerde felaket tellalları bağırıp duruyor, tutulma geliyor.. deprem olacak, sel basacak, yangın çıkacak falan falan...

Hepsini omuzlarından tutup sarsmak istiyorum. Yeter artık, insanları korkutup da kocaman bir korku enerjisi yaymayın dünyaya, diye... Maalesef bazılarımız korkularla o kadar içli dışlı ki korkmadan yaşamaya devam edebileceklerini bile bilmiyorlar...

Ben her şeyin sevgiyle var olduğuna inanıyorum, hep de böyle oldu. İnancım sevgi temelleri üzerine kuruludur. Korkarak yaptığım herhangi bir işin iyi sonlandığını da hiç görmedim. 

Tutulmalar da, dolunay da benim için, hep gitmesi gerekenlere ve yeni geleceklere açılan kapılar oldu... Lütfen siz de buna inanın...

Sevgiyle bakın dünyaya... Eğer bu konulara meraklıysanız Hülya Hanım'ın yazdıklarını okuyabilirsiniz. Burada da Facebook hesabı var. Başta biraz farklı gelebilir her şeye bu kadar sevgiyle yaklaşmak ama sevgiyle sarılırsak ışık hep bizimle olacaktır.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...