Bu Hafta Neler Yapmışım?..

Mayıs ayının ilk haftasını geride bırakıyoruz. Bu ara 24 saat bana yetmiyor ve günler akıp gidiyor ben daha anlayamadan. Bu hafta çalışmadığım zamanlarda neler yaptım acaba diye düşünürken aklıma gelenleri bi kontrol edelim.
Pinkfreud'un kitabını okudum. Gerçi bu serinin ikinci kitabı bu. ben birinciyi de geçen hafta okumuştum ve şu anda bencilce davranarak bi an önce üçüncüsünü yazsın istiyorum =)

Eğlenceli bi kitap, "acaba gerçek mi burada yazanlar?" sorusunun cevabını burada bulabilirsiniz.

Onu takip edebileceğiniz diğer adresler de bunlar...
http://twitter.com/#!/pinkfreud
http://www.bikotbitisort.com/

Yıllar yıllar sonra hatta neredeyse hayatımda ilk defa spor yapmaya başladım. Çok düzenli bir biçimde devam eden spor hayatımla birlikte kas yoğunluğumu arttırıp sağlıklı kilo almayı hedefliyorum.

Laf aramızda (maşallah diyin) 4 kilo aldım bu ara ve çok mutluyum. =)



Kendisini pek severim. Gerçi son bir aya kadar bulamamıştım marketlerde falan ama artık satıldığı bi yeri biliyorum. Demek ki neymiş yurtdışında yokmuş sadece burada da varmış.




Malum sınavlar yaklaşıyor  ve ben habire soru çözüyorum. Çalıştığım için de öğlen yemeklerinde, otobüste, metroda ya da uyumadan önce yarım saat soru çözen bana rastlamanız çok mümkün.





Bence bu güzellik işini çok abarttı Ajda Pekkan. Hep mi güzel olur bir insan? Hep mi bakımlı, enerjik ve ışıl ışıl olur.

Kral Tv Video Müzik Ödüllerinin yıldızı oydu bence hatta Kraliçesiydi, aldığı ödüller, tavrı, tarzı, duruşu, çalışkanlığıyla Süper Star olmanın ne olduğunun canlı kanıtıydı.
Kendi tasarımı olan bu tek omuzlu tulum zaten bi ona bu kadar yakışabilirdi.

Bu dünya ona kesinlikle dar... =)





Kendileri piyasaya çıkalı çok oldu biliyorum ama ben bi türlü renk beğenip de alamamıştım. Sonra da unuttum gitti. Bu hafta baktım da her marka bir dolu renk çıkarmış ve bu harika renkleri sürüp çatlatalım istemiş. Ben dün gece Lacivert üzerine Sarı sürerek takımıma destek olup bi yandan da ojemi denedim. Sıra sizde bence...

Bu kadını oldum olası sevmişimdir. Evliliğiydi, çocuklarıydı, poposuydu derken şimdi de sevgilisiyle gündemde ama bana sorarsanız tarzıyla, vücuduyla, danslarıyla takip edilmeli. Bu elbiseye bayıldım ben. Gelişi güzel topladığı saçları, sade cilt makyajı ve ışıltılı yılanıyla bence vahşi ve güzel olmuş.
Zaten hep biraz vahşi ve güzel oldu benim gözümde.




Bir melek takıntısıdır gidiyor bende yıllardır. Biblolar, resimler...
Şimdi de takılarımı bu doğrultuda seçmeye karar verdim gibi bi his var içimde ama yine melekli olan her şey kabulümdür =)

P.S. : Kelebeklere olan hayranlığım hep benimle olacaktır, onu bir melekle aldatmam düşünülemez. =)



Bu hafta final bölümü çekilen Desperate Housewives'ı ben çok özleyeceğim...

Gaby'nin tıkır tıkır ayakkabıları, Susan'ın şaşınlıkları, Tom ve Mike'ın endamı...

Bununla ilgili daha sonra uzun uzun yazıp içimi dökeyim en iyisi ben =)


Bu haftanın başlıkları bunlar olmuş, bire bir insan ilişkilerine dayanan kısımları es geçip sadece bunları yazmış olmam da ayrıca güzel oldu =) Güzel bir hafta sonu diliyorum. Her durumda yaşanılacak harika anlar olduğuna eminim. Siz de sizinkileri bulun ve her akşam yattığınızda uyuyana kadar o gün yaşadığınız güzel anları düşünün. Minicik bir kaç saniye bile olsa sizin ruhunuzda kocaman mutluluk dalgaları yaratan anları...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...