Gecikmiş Amasra Günlüğü


Neredeyse ay sonu geldi ben ancak fotoğraflarda seçim yapıp buraya yazabiliyorum. Bu ayın başında günübirlikten hallice Amasra Kaçamağı yapmıştım bildiğiniz gibi. Tam da burada yazmıştım. Çok eğlenceli geçen saatleri anlatmam ne yazık ki mümkün değil ama bu kareler ancak keyifli birinin gözüne gözükür diye düşünüyorum =)



 Rakı Balık yapmadan dönseydim kendime çok kızardım. Bir dolu aksilik yaşadık aslında bu restaurantta ama her şey öyle keyifliydi ki keyfimizi bozacak şeyleri başımızdan savmak çok kolay oldu =) Bu arada aklınızda olsun akşamları oturduğunuz yerde titremek çok doğal Amasra'da o yüzden yanınıza kapkalın şeyler alın. Zira " Ben Karadeniz çocuğuyum, üşümem!" diyen ismi bende saklı kişi geceyi 3 tane polarla kapattı=)


Sabah kahvaltı öncesi kaleyi dolanıp sonrasında yine kale içinde yer alan harika manzaralı bir çay bahçesinde kahvaltı yaptık. Siz siz olun kahvaltıda ki peynirlere dikkat edin çünkü insanın aklını başından alabiliyor=)









Kahvaltı manzaramız tam olarak böyleydi ve bu kedicik de misafirimiz oldu. Geç kahvaltısını bizimle yapıp öğlen yemeğine arka masadaki istavritlere gitti =)






Hiçbirimiz dilek taşını atmayı beceremeyince, aramızdaki en becerikli arkadaşa hepimize yarayacak dilek tutturup taşı attırdığımız doğrudur =)







Haftasonu kaçamaklarım kesinlikle devam edecek =) Yorulmaya değiyor. Bir de arkadaşlarınız doğruysa dünya size güzel ;)

Yorumlar

  1. fotograflaırna bayıldım ,soyle o karadenız kusagına valla oraların ayazı fena olur carpılırmıs :D saka bır yana okadar yer gezdım buraya gıtmedıgımden kendımı kınıyorum suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda gidip görmelisin ;) hem sadece bir haftasonu bile yetebilir =)

      Sil
  2. ne eğlenceli bi gezi olmuş, eline sağlık :) gitmek lasım Amasra'ya...

    YanıtlaSil
  3. Amasra'da yaşayan biri olarak sevmenize çok memnun oldum :)

    Memleketim değil ama öyle kendini benimsetecek kadar harika bir yerdir.

    Balık yediğiniz yeri çıkartamadım ( peçetemsi masa örtüsü Çeşm-i Cihan'da var ama yazıları uyduramadım :D ). Eğer orası değilse bir dahakine Çeşm-i Cihan'ı tavsiye ederim. En üst katından manzara süperdir, Gerçek Amasra salatası sadece orada vardır, servisi de çok hızlıdır.

    Sevgilerle.

    Ben de beklerim : http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa.. Amasra'da yaşamak çok güzel olmalı. Çeşm-i Cihan değildi. Turkuaz'dı sanırım. zaten bir daha da gitmeyiz gibi buraya...

      Sil
  4. I love your blog!! You have a new follower and I hope you follow me:)

    http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. size pazar süprizi hediyem var. sevgilerimle. http://kndnyp.blogspot.com/2012/10/cok-sevdigim-bloglara-hos-bir-hediyem.html

    YanıtlaSil
  6. amasrada balığı hem tutmayı hem yemeyi cok seviyorum tüm koylarını ezberlememe rağmen hala her yıl en az 3 kere gidip aynı yerlerde kamp yapıyorum bu hafta sonu yine emin abinin kayığıyla balıktayız yuppppiiiiiiii... bu arada çakrazda kayaların arkasına geçmeyi bozköy plajında denize girmeyi, akkonak yalısında kayıkla denize açılıp delikli şileden geçmeyi ve göçkün kumsalında güneşlemeyide ihmal etmeyin :):):)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...