"Huzursuzluğun Paratoneri"

Huzursuzluğun paratoneri olduğunu iddia eden bi arkadaşım vardı. Bu aralar ben de arızanın paratoneri miyim diye düşünür oldum...

Kavga ederken bile kelimelerimi düşünür taşınır öyle seçerim. Özenle ağzımdan çıkarırım.. Mümkün mertebe sesimi yükseltmem, hakaret etmem... Peki bana hangi tip insanlar düşer...

Tabi ki en arsızları, terbiyesizleri...
Ağzından çıkanı kulağı duymaz...
Haklı gözükmek diye avazı çıktığı kadar bağırır.
Yalan yanlış ne gelirse söyler...
Bi geçmişiniz varsa eğer en saçma sapan noktaları ortaya atar...
Yumuşak yanınızı biliyorsa hele, oooo... hep oraya çalışır...
Hakaret eder...Uyarırsınız "hakaret değil bu,benim tespitim" der...
Sevdiğim biriyse hele... Çoğu kez adam akıllı kavga edemem ben bi de... çok kızarsam hırsımdan ağlarım.. Berbat bi şey bu biliyorum ama yok, düzeltemedim...

Son efsanem de ise ahlaksız, ilgi bağımlısı ve teşhirci oldum. Bir de müstehcen konuşmalarım varmış ki... Bu cidden efsane... Haa benim bu tarz davranışlarda bulunduğum yeri merak ediyorsanız... orası da tam da şu linkte bulunan "instagram" hesabım anacım... Takip eden bilir, etmeyenler de merakla bakacak biliyorum ama ben uyarayım yok bi şey orada ya da ben iyice yoldan çıkmışım...

...Öptüm...


Yorumlar

  1. Seni çok kızdırmışlar 'il'daşım :) Gözlerini kıskanmış olabilirler bence :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...