İŞARETLER

Şimdi böyle işaret falan bekleriz. En mutlu zamanımızda o anın bitmeyeceğine dair, karanlıkta ışığa dair, dilek tuttuğumuzda olacağına dair, karar alırken doğruluğuna dair...
Bazen yıldız kayar, bazen bi sayı belirir, bazen telefon çalar, bazen tepemize kuş...
Bazen de bi şeycikler olmaz...Bu evrenin en sessiz kaldığı anlar içinizde hala bi umut varsa eğer ne güzel işte sarılın ona. Ondan büyük işaret mi olur çünkü bu güvenmektir o büyük güce. Bilmeden, görmeden, kanıt olmadan güvenmek...İnanmak... Bundan güzeli mi var...

Peki bana gelen işaretler... Hayat hep iyi şeyler için işaret göndermiş gibi yapar bana.. Bu yıllardır böyle. Dikkat ediyorum ben bi işaret yolla bakıyım der demez bi şeyler yolluyor sağolsun... ama o da kendince yapıyor tabi bu işleri. Nedense ben "aaa.. doğru yoldayım, aferin bana" dediğim an mesajı tersinden anladığımı farkediyorum. Bi bakıyorum uyarı mesajıymış o.. güya ben şaşırmıyım, dağılmadan atlatıyım diye gelmiş. Arkadaş anlayamıyorum ben senin şifrelerini. Ben ağzım kulaklarımda gezerken hooppp bi şok dalgası alıveriyo beni. Öyle ki bi gün tutuklanacak olsam bana gelen işaret bi süre evden uzakta olucaksın gb bi bşey olur. Ben bunu çözümler tatile gidicem diye alışverişe çıkarım, hoppp sonra gelsin kelepçe gitsin ifade... Yok yok benim bu işaretleri çözmem için kesinlikle decoder almam lazım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Allah'ın Sopası Yok!!!