Martın Son Yarısı Biterken

Bu ayı da bitirdik. Mart ayının yarısı kış diğer yarısı bahar derken son günlerinde hala kıştan kalma sahneler görüyor bu gözler.
Bahar gelsin istiyorum artık, çiçekler açsın, t-shirtler çıksın... Gerçi ben aklımca kendi baharımı getiriyorum... Beyaz spor ayakkabılar, rengarenk cıvıl cıvıl ojeler, soğuğa aldırmadan giyilen t-shirtler ve daha neler neler... Hatta bu pazar da kuzele açıkhava kahvaltı planları yapmaktayım ki en büyük isyanım bu olacak =)



Şu görüntüleri özledim. Çiçekleri, renkleri, huzuru...en çok da güneşi... güneş insanıyım ben sanırım.. hem de fazlasıyla, o olmayınca biraz huysuz olabiliyorum =) Aslında 23 Nisan tatilinden de faydalanıp uzaklara mı gitsem ben birazcık, sıcağa, doğaya, yeşile, suya?..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...