Bahar güzel şey, umutlu şey...

Görsel Papernstitch Blogtan alınmıştır
  Merhabalar,

 Beni biraz tanıyanlar bilir ki yaşamak için hep kendime ait yollarım vardır. Bazen delilik gibi bazen de fazla duygusal olmak gibi görünen bu yöntemler iyi kötü bu yaşa kadar getirdi beni.

  Uzun zamandır beni yoran şeylerden de uzun zamandır severek takip ettiğim A Beautiful Mess blogunda okuduğum bir postla meydan okumaya karar verdim.

  Daha önce nailart için ya da bitirme projeleri için yaptığımız bu meydan okumalarda ben bu kez mutlu anları yakalamayı seçtim ve başladığım günden beri de oldukça iyi gidiyorum diyebilirim.

   Okumanız için şuraya bir link atarak devam ediyorum ben.


Benim fotoğraflarımı görmek içinse işte instagram hesabım. Beklerim....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...