Kahvesiz yapamazmışım sanırım...

Uyku öncesinde bile kahve içip uyuyabildiğim doğrudur.

İlk kahvemi ne zaman içtim hatırlamıyorum ama şimdilik son kahvemi bu postu yazarken içtiğimi söyleyebilirim...

Öyle kahvemi içmeden uyanamam, diyenlerden olamadım hiç, uyanma konusun apayrı bir dert nasıl olsa, ancak kahvenin keyifle olan doğrudan bağı beni benden alıyor.

Şöyle sıcacık bir fincan kahve, bir parça çikolata, bir kaç sayfa bir araya geldiğinde her şeyi ardımda bırakıp huzura teslim olabiliyorum.

Evet kahvaltının mutlulukla bir bağlantısı var; ama kahvenin de huzurla bir bağlantısı olmalı.






Ne zaman kaçmak istesem bu masadaki dörtlü kurtarıcım oluyor



Türk kahvesinden tutun da damla sakızlı hazır kahveye kadar hepsini ayrı ayrı öpüyorum.

Her duyduğum kahveyi bunu da denemeliyim, diyerek içiyorum.

Çok özlediğim bir arkadaşımla da kahve içiyorum, çok üzgün olduğumda da...


Kurduğum hayallerin içinde hep bir parça kahve kokusu dolanıyor evin içinde ve biraz da kitapların, defterlerin arasında uçuşan müzik.





Bir süre önce pinkfreud'un bi yazısında ki yazı tam olarak şurada, çok güzel bi çalışmaya denk geldim. Uzun zamandır varmış ama işte benim keşfim daha bikaç aylık. Kahvenizi yudumlarken harika kahve müzikleri dinleyebileceğiniz bu güzel ortamı ziyaret etmenizi öneririm. www.cofeeplaylist.com son zamanlarda rastladığım en güzel şeylerden biri.

Nasıl da güzel listeler var. Açıp kahvenizi seçin ve müziğiniz başlasın =)

...Öptüm...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...