İsyaaann...



Merhaba;

  Bugün isyanlardayım sanki...

  İnsanın sevdiği işi yapması öyle önemli ki. Bu yüzden sanırım günün çoğunu mutsuz geçiriyorum. 12 saatini evin dışında geçirmek zorunda olan birisi olarak da fazlaca mutluluk yaratmam gerekiyor kendime..

  Kahveyle, çikolatayla, müzikle olacak gibi değil ama şimdilik başka da bi çarem yok gibi...







  Üzüntüden buraları tırmalayasım geliyor resmen. Sevilen bir işte saatlerce çalışabilecekken, sevilmeyen bir işte saatler harcamak tam anlamıyla saçmalık.

  Severek işe giden arkadaşlarım, sizleri çok kıskandığımı biliyor muydunuz?

  Sanırım bir süre daha şu hayatta kıskanacağım tek şey bu olacak =(

  Başınızı şişirmeden gidiyorum ben...

  ... Öptüm...

Yorumlar

  1. Ben hiç bi insanın severek işe gittiğini düşünmüyorum ya :p

    Tam istediğin işi yapıyorsundur, ama insanlar vs gibi başka etkenler canını sıkar ya da tersi. Ben bu zamana kadar ikisini dengede tutamadım en azından :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...