Büyüyor muyuz?



   Büyüyor muyuz sahiden? Yoksa büyüdüğümüzü sanıyor ama aynı hataları tekrar tekrar yapıyor muyuz?

  Son zamanlarda o kadar çok duyuyorum ki bu cümleyi... hatta öyle çok kullanıyorum ki... "Ee.. Büyüyoruz artık!"

  Nasıl anlıyoruz büyüdüğümüzü peki?

  Değişiyor muyuz?

  Olaylara daha farklı yaklaşmayı mı öğreniyoruz?

  Çizgiler mi ekleniyor yüzümüze ufak ufak...

  Yoksa yalnızca kendimizi mi kandırıyoruz?

  Ne zaman "Büyüdük artık" derken yakalasam kendimi, bir an durup içime bakıyorum. O an fark ediyorum ki benim büyümekten anladığım hatalarımdan çıkardığım derslerle bağlantılı. Hani şu hayatın hepimizi türlü türlü sınadığı tuhaf durumlar var ya.. İşte tam olarak onlardan bahsediyorum. Kişiler ve mekanlar değişse de konusu hep aynı olan sınavlarımız...

  Ne zaman ki hep davrandığımdan farklı davranmam gerektiğini fark ediyorum, işte o zaman anlıyorum ki bir döngü daha kırıldı... Şimdi başka bir kura geçebilirim...

  Size de olur mu aynısı? Aynı olayı defalarca yaşadığınızı hisseder misiniz? Sanki bi döngünün içinde döner gibi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NEREDE KALMIŞTIK VOL. BİLMEM KAÇ....

Aniden Uyanırsın Bazı Geceler...